Întrebări categoria C

Cifra 14 din inscripționarea 185/70R 14, existentă pe o anvelopă, reprezintă:

limita maximă de viteză cu care se poate rula, respectiv 140 km/h;

diametrul jantei, exprimat în inci, adică echivalentul a 365 mm;

presiunea recomandată, respectiv 1,4 atmosfere.

Vezi întrebarea

Pedala de frânare acționează eficient doar după mai multe apăsări succesive. Ce trebuie să faceți în asemenea situație?

să completați lichidul de frână;

să reglați cursa pedalei;

să reparați instalația de frânare într-un atelier specializat.

Vezi întrebarea

Rolul instalației de ungere este de a asigura:

ungerea pieselor mobile ale mecanismului motor, pentru a reduce frecarea și pentru a preveni uzura;

lubrifierea roților, pentru a asigura o deplasare ușoară a vehiculului pe drumurile publice;

funcționarea corespunzătoare a trasmisiei autovehiculului, în orice regim de exploatare.

Vezi întrebarea

Răcirea exagerată a motorului în timpul funcționării se poate datora:

blocării termostatului în poziția „închis”;

blocării termostatului în poziția „deschis”;

folosirii unui lichid antigel recomandat pentru temperaturi sub - 30 grade C.

Vezi întrebarea

În situația în care cureaua de antrenare a pompei de apă și a generatorului de curent patinează, se poate curăța cu:

o lavetă îmbibată ușor cu benzină, tratament care trebuie aplicat și fuliilor;

numai cu apă distilată, după care se usucă cu aer comprimat;

cu hârtie abrazivă, după care se unge cu ulei mineral.

Vezi întrebarea

Temperatura de intrare în funcțiune a termostatului este de:

76-80 grade C;

95-100 grade C;

105-120 grade C.

Vezi întrebarea

Fisurile în lungul anvelopei se datorează:

supraîncărcării vehiculului;

rulării frecvente cu viteză redusă;

montării incorecte a roților.

Vezi întrebarea

Exploziile cadenţate în carburator sunt cauzate de:

supapele de evacuare defecte;

supapele de admisie defecte;

garnitura de chiulasă ruptă între doi cilindri.

Vezi întrebarea

Zgomotul metalic ascuțit uniform, la accelerarea bruscă a motorului, se poate datora:

ruperii bolțului pistonului;

decalibrării clapetei de accelerație;

defecțiunilor la pompa de injecție.

Vezi întrebarea

Autovehiculul pornește de pe loc cu șocuri, din cauza:

deformarii placii de presiune sau uzurii neuniforme a discului de fricțiune;

acționării prea lente a pedalei de ambreiaj;

neeliberării la timp a clapetei de șoc și a celei de accelerație.

Vezi întrebarea