În cazul rulării cu un pneu umflat sub presiunea indicată de constructor, uzura neuniformă a benzii de rulare se produce:
pe margini;
pe mijloc;
pe toată lățimea.
pe margini;
pe mijloc;
pe toată lățimea.
defectarea releului regulator;
arderera siguranțelor farurilor;
folosirea excesivă a demarorului.
fiecare cilindru al motorului, în poarta supapei de admisie;
interiorul difuzorului carburatorului;
filtrul de benzină situat înaintea carburatorului.
când motorul revine la turații mici.
când fulia de antrenare este dezechilibrată;
când este puțin ulei în instalație;
în galeria de admisie;
în cilindrii motorului;
în pompa de injecție.
transmiterea uniformă a puterii motorului la roțile autovehiculului;
deschiderea și închiderea supapelor, la momente bine precizate, pentru evacuarea gazelor arse și umplerea cilindrilor cu amestec carburant;
distribuția către fiecare cilindru a curentului de joasă tensiune, necesar aprinderii amestecului carburant.
ovalizării tamburului roții respective;
rulării cu presiune scăzută în pneuri;
rulării autovehiculului pe drumuri accidentate.
cutia de viteze;
diferențialul;
arborii planetari.
culoarea și consistența;
cifra octanică (CO);
cifra cetanică (CC).
discul de ambreiaj;
rulmentul de presiune;
placa de presiune.