În timpul mersului, remarcaţi că autovehiculul dvs. trage spre stânga. Care ar putea fi cauza?
pneuri uzate;
presiune prea joasă în roata stângă din faţă;
presiune prea joasă în roata dreaptă din faţă.
pneuri uzate;
presiune prea joasă în roata stângă din faţă;
presiune prea joasă în roata dreaptă din faţă.
circumferinţa roţilor directoare este prea mică;
articulaţiile mecanismului de direcţie sunt negresate;
lubrifiantul articulaţiilor este prea fluid.
supraîncălzirii motorului, din cauza lipsei lichidului din instalaţia de răcire;
folosirii defectuoase a ambreiajului;
rulării cu viteză redusă, fără motiv întemeiat, pe timp de vară.
viteze ridicate;
opriri neprevăzute;
viteze scăzute.
când fulia de antrenare este dezechilibrată;
când este puţin ulei în instalaţie;
când motorul revine la turaţii mici.
admisia, destinderea, arderea, compresia şi evacuarea;
compresia, evacuarea, arderea, destinderea şi admisia;
admisia, compresia, arderea, destinderea şi evacuarea.
uzura anormală a benzii de rulare pe mijloc;
supraîncălzirea pneului;
creşterea aderenţei la partea carosabilă.
lanţul de distribuţie, pinioanele distribuţiei, axa cu came şi jantele;
ambreiajul, cutia de viteze, arborii intermediari, diferenţialul şi planetarele;
demarorul, arborele motor, cureaua de ventilator şi fuliile.
defecţiunilor înfăşurării secundare;
bateriei de acumulatori;
exploatării motorului la turaţii mari.
turaţiei mici a motorului;
timpului slab de reacţie al conducătorului auto;
uzurii grupului saboţi-tamburi-discuri.