Întrebări categoria D

În timpul mersului, remarcaţi că autovehiculul dvs. trage spre stânga. Care ar putea fi cauza?

pneuri uzate;

presiune prea joasă în roata stângă din faţă;

presiune prea joasă în roata dreaptă din faţă.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze provoacă revenirea greoaie a roţilor directoare pe direcţia de mers înainte?

circumferinţa roţilor directoare este prea mică;

articulaţiile mecanismului de direcţie sunt negresate;

lubrifiantul articulaţiilor este prea fluid.

Vezi întrebarea

Griparea (înţepenirea) pistoanelor în cilindri se poate datora:

supraîncălzirii motorului, din cauza lipsei lichidului din instalaţia de răcire;

folosirii defectuoase a ambreiajului;

rulării cu viteză redusă, fără motiv întemeiat, pe timp de vară.

Vezi întrebarea

Încetinitorul electromagnetic este mai eficient decât cel de pe eşapament, mai ales la:

viteze ridicate;

opriri neprevăzute;

viteze scăzute.

Vezi întrebarea

În ce situaţie pompa unui servomecanism hidraulic al sistemului de direcţie funcţionează cu zgomot?

când fulia de antrenare este dezechilibrată;

când este puţin ulei în instalaţie;

când motorul revine la turaţii mici.

Vezi întrebarea

Fazele principale ale funcţionării motorului cu ardere internă sunt, în ordine, următoarele:

admisia, destinderea, arderea, compresia şi evacuarea;

compresia, evacuarea, arderea, destinderea şi admisia;

admisia, compresia, arderea, destinderea şi evacuarea.

Vezi întrebarea

Rulând cu pneurile umflate peste presiunea prevăzută de uzina constructoare, se produce:

uzura anormală a benzii de rulare pe mijloc;

supraîncălzirea pneului;

creşterea aderenţei la partea carosabilă.

Vezi întrebarea

Dispozitivele principale care compun sistemul de transmisie sunt:

lanţul de distribuţie, pinioanele distribuţiei, axa cu came şi jantele;

ambreiajul, cutia de viteze, arborii intermediari, diferenţialul şi planetarele;

demarorul, arborele motor, cureaua de ventilator şi fuliile.

Vezi întrebarea

Încălzirea puternică a bobinei de inducţie se poate datora:

defecţiunilor înfăşurării secundare;

bateriei de acumulatori;

exploatării motorului la turaţii mari.

Vezi întrebarea

Intrarea în acţiune a frânelor cu întârziere se poate datora:

turaţiei mici a motorului;

timpului slab de reacţie al conducătorului auto;

uzurii grupului saboţi-tamburi-discuri.

Vezi întrebarea