Catalizatorul înfundat al unui autovehicul poate duce la:
scăderea nivelului uleiului în baia de ulei a motorului;
scăderea puterii motorului;
scăderea nivelului lichidului de răcire în vasul de expansiune al instalaţiei de răcire.
scăderea nivelului uleiului în baia de ulei a motorului;
scăderea puterii motorului;
scăderea nivelului lichidului de răcire în vasul de expansiune al instalaţiei de răcire.
scurtcircuitarea acumulatorului în interiorul elementelor;
prezenţa impurităţilor în electrolit;
nivelul scăzut al electrolitului sub partea superioară a plăcilor.
bateria de acumulatori, contactul, înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie, ruptorul-distribuitor, masa;
bateria de acumulatori, contactul, înfăşurarea primară a bobinei de inducţie;
bateria de acumulatori, voltmetrul, ampermetrul, înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie.
poziţia excesiv convergentă a acestor roţi;
poziţia excesiv divergentă a acestor roţi;
rularea cu viteze foarte mari şi cu presiune prea mare în pneuri.
uzura pinioanelor cutiei de viteze;
ruperea transmisiei longitudinale;
dezechilibrarea arborilor cardanici.
arderea garniturii de chiulasă;
resortul injectorului blocat;
avansul la injecţie peste limita normală.
să împiedice picurarea motorinei din injector, la sfârşitul injecţiei;
să împiedice reîntoarcerea în pompa de injecţie a surplusului de motorină;
să crească presiunea motorinei la sfârşitul injecţiei.
B;
V;
S.
griparea articulaţiilor mecanismului;
jocul prea mare între organele casetei de direcţie;
griparea pivotului de fuzetă.
capacitatea combustibilului de a rezista la autoaprindere, atunci când este supus la temperaturi şi presiuni ridicate;
o mărime de individualizare a firmei care comercializează;
un indicator de control pentru depistarea combustibililor falsificaţi.