Întrebări categoria D

Catalizatorul înfundat al unui autovehicul poate duce la:

scăderea nivelului uleiului în baia de ulei a motorului;

scăderea puterii motorului;

scăderea nivelului lichidului de răcire în vasul de expansiune al instalaţiei de răcire.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze determină sulfatarea plăcilor bateriei de acumulatori?

scurtcircuitarea acumulatorului în interiorul elementelor;

prezenţa impurităţilor în electrolit;

nivelul scăzut al electrolitului sub partea superioară a plăcilor.

Vezi întrebarea

Care este circuitul de joasă tensiune al instalaţiei de aprindere?

bateria de acumulatori, contactul, înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie, ruptorul-distribuitor, masa;

bateria de acumulatori, contactul, înfăşurarea primară a bobinei de inducţie;

bateria de acumulatori, voltmetrul, ampermetrul, înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie.

Vezi întrebarea

Uzura accentuată a părţii interioare a benzii de rulare a pneurilor directoare denotă:

poziţia excesiv convergentă a acestor roţi;

poziţia excesiv divergentă a acestor roţi;

rularea cu viteze foarte mari şi cu presiune prea mare în pneuri.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele defecţiuni produc vibraţii puternice în timpul deplasării automobilului?

uzura pinioanelor cutiei de viteze;

ruperea transmisiei longitudinale;

dezechilibrarea arborilor cardanici.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele defecţiuni determină funcţionarea motoarelor cu aprindere prin compresie cu fum alb excesiv?

arderea garniturii de chiulasă;

resortul injectorului blocat;

avansul la injecţie peste limita normală.

Vezi întrebarea

Care este rolul principal al supapei de refulare a elementului pompei de injecţie?

să împiedice picurarea motorinei din injector, la sfârşitul injecţiei;

să împiedice reîntoarcerea în pompa de injecţie a surplusului de motorină;

să crească presiunea motorinei la sfârşitul injecţiei.

Vezi întrebarea

Uleiurile pentru motoarele cu aprindere prin scânteie sunt simbolizate cu litera:

B;

V;

S.

Vezi întrebarea

Care dintre cauzele de mai jos provoacă oscilaţia roţilor directoare la viteză redusă?

griparea articulaţiilor mecanismului;

jocul prea mare între organele casetei de direcţie;

griparea pivotului de fuzetă.

Vezi întrebarea

Cifra octanică reprezintă:

capacitatea combustibilului de a rezista la autoaprindere, atunci când este supus la temperaturi şi presiuni ridicate;

o mărime de individualizare a firmei care comercializează;

un indicator de control pentru depistarea combustibililor falsificaţi.

Vezi întrebarea