Întrebări categoria D

Care sunt mecanismele şi instalaţiile auxiliare ale motorului?

mecanismul de distribuţie, precum şi instalaţiile de aprindere, de răcire, de ungere şi de alimentare cu combustibil;

instalaţia de iluminare-semnalizare, mecanismul de direcţie şi de frânare;

sistemul de alimentare cu energie electrică şi instalaţia de climatizare.

Vezi întrebarea

Fisurile în lungul anvelopei se datorează:

supraîncărcării vehiculului;

rulării frecvente cu viteză redusă;

montării incorecte a roţilor.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze determină manevrarea greoaie a volanului?

uzura excesivă a rulmenţilor roţilor directoare;

dezechilibrarea roţilor directoare;

griparea pivoţilor fuzetelor.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze duce la manevrarea greoaie a direcţiei?

jocul prea mare între pivot şi fuzeta de direcţie;

jocul prea mare la articulaţii;

deteriorarea, griparea sau ruginirea pivoţilor fuzetelor.

Vezi întrebarea

Care dintre piesele următoare acţionează pompa de înaltă presiune din componenţa sistemului de direcţie cu servomecanism hidraulic?

axul cardanic;

arborele cotit al compresorului de aer;

arborele cu came.

Vezi întrebarea

Prin apăsarea pedalei de frână, aerul sub presiune este trimis spre:

tamburii de frână;

discurile de frână;

cilindrii de frână şi/sau etriere.

Vezi întrebarea

Cifra 14 din inscripţionarea 185/70R 14, existentă pe o anvelopă, reprezintă:

limita maximă de viteză cu care se poate rula, respectiv 140 km/h;

diametrul jantei, exprimat în inci, adică echivalentul a 365 mm;

presiunea recomandată, respectiv 1,4 atmosfere.

Vezi întrebarea

Consumul de carburant se măreşte dacă:

lichidul de răcire nu conţine antigel;

sistemul de direcţie este manual;

folosiţi orice aparat electric alimentat de generatorul autovehiculului.

Vezi întrebarea

Unde se formează amestecul carburant la motoarele cu aprindere prin compresie?

în galeria de admisie;

în cilindrii motorului;

în pompa de injecţie.

Vezi întrebarea

Uzura unei anvelope pe una dintre marginile benzii de rulare este cauzată de:

jocul mare în rulmenţii roţii respective.

dereglarea geometriei direcţiei;

presiunea scăzută în roţile directoare;

Vezi întrebarea