Pentru a obţine o eficacitate sporită, încetinitorul electromagnetic trebuie utilizat:
în acelaşi timp cu încetinitorul de pe eşapament;
în acelaşi timp cu frânarea de parcare;
independent de frâna de serviciu.
în acelaşi timp cu încetinitorul de pe eşapament;
în acelaşi timp cu frânarea de parcare;
independent de frâna de serviciu.
în rezervor;
în pompa de injecție;
în pompa de alimentare.
arderea amestecului carburant este mai completă, reducându-se astfel poluarea;
lubrifiantul de pe cilindri nu se spală, prelungindu-se astfel durata de folosire a uleiului;
puterea motorului este mai mare cu aproximativ 8%.
scurtcircuitarea acumulatorului în interiorul elementelor;
prezența impurităților în electrolit;
nivelul scăzut al electrolitului sub partea superioară a plăcilor.
defecţiunilor înfăşurării secundare;
bateriei de acumulatori;
exploatării motorului la turaţii mari.
reglării incorecte a pompei de injecție;
uzurii segmenților;
jocului mic dintre supape și culbutori.
unghiul de convergenţă prea mare;
unghiul de divergenţă prea mare;
folosirea pneurilor antiderapante.
grosimea izolatorului ceramic şi culoarea acestuia;
dimensiunea filetului şi valoarea termică;
termenul de garanţie şi constanţa scânteii.
bateria de acumulatori, contactul, înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie, ruptorul-distribuitor, masa;
bateria de acumulatori, contactul, înfăşurarea primară a bobinei de inducţie;
bateria de acumulatori, voltmetrul, ampermetrul, înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie.
defecțiunilor la mecanismul de direcție;
înțepenirii sateliților diferențialului pe axe;
încărcării neuniforme a autovehiculului.