Întrebări categoria C

Care sunt mecanismele și instalațiile auxiliare ale motorului?

mecanismul de distribuție, precum și instalațiile de aprindere, de răcire, de ungere și de alimentare cu combustibil;

instalația de iluminare-semnalizare, mecanismul de direcție și de frânare;

sistemul de alimentare cu energie electrică și instalația de climatizare.

Vezi întrebarea

Răcirea exagerată a motorului în timpul funcționării se poate datora:

blocării termostatului în poziția „închis”;

blocării termostatului în poziția „deschis”;

folosirii unui lichid antigel recomandat pentru temperaturi sub - 30 grade C.

Vezi întrebarea

În timpul mersului, autovehiculul tinde să devieze spre dreapta. Care este cauza?

jocurile din articulații depășesc limitele admise;

presiunea în pneul din dreapta față este prea mică;

presiunea în pneul din stânga față este prea mică.

Vezi întrebarea

Cifra 14 din inscripționarea 185/70R 14, existentă pe o anvelopă, reprezintă:

limita maximă de viteză cu care se poate rula, respectiv 140 km/h;

diametrul jantei, exprimat în inci, adică echivalentul a 365 mm;

presiunea recomandată, respectiv 1,4 atmosfere.

Vezi întrebarea

Rolul instalației de ungere este de a asigura:

ungerea pieselor mobile ale mecanismului motor, pentru a reduce frecarea și pentru a preveni uzura;

lubrifierea roților, pentru a asigura o deplasare ușoară a vehiculului pe drumurile publice;

funcționarea corespunzătoare a trasmisiei autovehiculului, în orice regim de exploatare.

Vezi întrebarea

Exploziile cadenţate în carburator sunt cauzate de:

supapele de evacuare defecte;

supapele de admisie defecte;

garnitura de chiulasă ruptă între doi cilindri.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele piese fac parte din mecanismul de distribuție?

carburatorul;

arborele cotit;

arborele cu came.

Vezi întrebarea

Care este rulajul la care se recomandă schimbarea bujiilor, pentru a evita riscul unor căderi funcţionale şi de consum ale motorului?

după fiecare 5000 km;

după 15000-18000 km;

după 30000-35000 km.

Vezi întrebarea

Încetinitorul electromagnetic este mai eficient decât cel de pe eşapament, mai ales la:

viteze ridicate;

opriri neprevăzute;

viteze scăzute.

Vezi întrebarea

Rularea cu pneuri având o presiune mai mică decât cea indicată produce uzură pe:

centrul benzii de rulare;

flancurile benzii de rulare;

taloanele anvelopelor.

Vezi întrebarea