Prin apăsarea pedalei de frână, aerul sub presiune este trimis spre:
tamburii de frână;
discurile de frână;
cilindrii de frână și/sau etriere.
tamburii de frână;
discurile de frână;
cilindrii de frână și/sau etriere.
creșterea consumului de carburant și scăderea puterii motorului;
mișcarea mai ușoară a supapelor în ghidaje;
încălzirea peste măsură a supapelor.
turației mici a motorului;
turației excesive a motorului;
uzurii grupului saboți-tamburi-discuri.
jocul prea mare între pivot și fuzeta de direcție;
jocul prea mare la articulații;
deteriorarea, griparea sau ruginirea pivoților fuzetelor.
desfaceti conducta de alimentare a carburatorului, actionati manual pompa si, daca apare un jet de benzina, inseamna ca aceasta piesa este functionala
demontati pompa si suflati aer pe conducta de admisie, iar daca jetul de aer se opreste aici, piesa este in stare de functionare
atingeti corpul pompei de benzina si, daca acesta este mai rece decat blocul motor, inseamna ca piesa este corespunzatoare.
galeria de admisie;
galeria de evacuare;
toba de eşapament.
distanța dintre saboți și tamburi este prea mică;
distanța dintre saboți și tamburi este prea mare;
pedala de frână este deformată.
sistemului de direcție;
sistemului de răcire;
instalației de aprindere.
turația la ralanti prea mare;
temperatura mediului ambiant;
lipsa filtrului de benzină.
apariția unei spume de culoare gălbuie pe joja de nivel a uleiului;
funcționarea neregulată a motorului;
diminuarea nivelului apei în radiator.