Întrebări categoria C

Prin apăsarea pedalei de frână, aerul sub presiune este trimis spre:

tamburii de frână;

discurile de frână;

cilindrii de frână și/sau etriere.

Vezi întrebarea

Slăbirea sau ruperea arcurilor supapelor determină:

creșterea consumului de carburant și scăderea puterii motorului;

mișcarea mai ușoară a supapelor în ghidaje;

încălzirea peste măsură a supapelor.

Vezi întrebarea

Intrarea în acțiune a frânelor cu întârziere se poate datora:

turației mici a motorului;

turației excesive a motorului;

uzurii grupului saboți-tamburi-discuri.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze duce la manevrarea greoaie a direcției?

jocul prea mare între pivot și fuzeta de direcție;

jocul prea mare la articulații;

deteriorarea, griparea sau ruginirea pivoților fuzetelor.

Vezi întrebarea

Pentru a va da seama daca pompa de benzina functioneaza, trebuie sa:

desfaceti conducta de alimentare a carburatorului, actionati manual pompa si, daca apare un jet de benzina, inseamna ca aceasta piesa este functionala

demontati pompa si suflati aer pe conducta de admisie, iar daca jetul de aer se opreste aici, piesa este in stare de functionare

atingeti corpul pompei de benzina si, daca acesta este mai rece decat blocul motor, inseamna ca piesa este corespunzatoare.

Vezi întrebarea

Amestecul carburant foarte sărac provoacă rateuri în:

galeria de admisie;

galeria de evacuare;

toba de eşapament.

Vezi întrebarea

La acționarea frânei, efectul de frânare se obține abia la capătul cursei pedalei. Care este cauza?

distanța dintre saboți și tamburi este prea mică;

distanța dintre saboți și tamburi este prea mare;

pedala de frână este deformată.

Vezi întrebarea

Dacă motorul nu are putere suficientă, acest fapt se poate datora:

sistemului de direcție;

sistemului de răcire;

instalației de aprindere.

Vezi întrebarea

Ce cauze pot conduce la un consum exagerat de combustibil?

turația la ralanti prea mare;

temperatura mediului ambiant;

lipsa filtrului de benzină.

Vezi întrebarea

Pătrunderea lichidului de răcire în baia de ulei a motorului este indicată de:

apariția unei spume de culoare gălbuie pe joja de nivel a uleiului;

funcționarea neregulată a motorului;

diminuarea nivelului apei în radiator.

Vezi întrebarea