Motorul Diesel funționeazã optim la o temperaturã de:
75 grade C;
80-90 grade C;
100-120 grade C.
75 grade C;
80-90 grade C;
100-120 grade C.
legăturile bateriei cu alternatorul sunt slabe;
nivelul scăzut al electrolitului în baterie;
bornele bateriei sunt oxidate.
sursa de curent, bobina de inducţie, ruptorul-distribuitor, fişele şi bujiile;
sursa de curent, lămpile pentru farurile luminilor de drum şi semnalizatoarele;
conductorii electrici, întrerupătoarele şi releele de comandă.
alimentează consumatorii electrici, când motorul este oprit;
asigură încărcarea bateriei de acumulatori și alimentează cu energie electrică consumatorii;
alimentează cu energie electrică farurile.
schimbați într-o treaptă superioară;
schimbați la timp într-o treaptă inferioară;
după schimbarea vitezei, aduceți imediat maneta în „punctul mort“.
arborele motorului;
roţile autovehiculului;
arborele de transmisie (cardanic).
B;
V;
S.
galeria de evacuare sau în toba de eşapament;
galeria de admisie;
carburator sau în pompa de benzină.
numărul de rotații transmis roților motoare;
numărul de rotații efectuate de arborele cotit într-un minut;
numărul de rotații efectuate de ventilatorul radiatorului într-un minut.
conține o cantitate insuficientă de ulei sau calitatea acestuia este necorespunzătoare;
concentrația de impurități metalice, rezultate din uzura pieselor în mișcare, este mare;
autovehiculul a circulat excesiv cu frâna de mână neeliberată la timp.