Uzurile locale din zona benzii de rulare a pneurilor se produc din cauza:
ovalizării tamburului roţii respective;
rulării cu presiune scăzută în pneuri;
rulării autovehiculului pe drumuri accidentate.
ovalizării tamburului roţii respective;
rulării cu presiune scăzută în pneuri;
rulării autovehiculului pe drumuri accidentate.
după fiecare 5000 km;
după 15000-18000 km;
după 30000-35000 km.
frânarea de securitate;
frânarea de serviciu;
injecţia de carburant, obturând şi ieşirea gazelor de eşapament.
supapele de admisie;
supapele de evacuare;
ambele supape se uzează la fel în cazul unui motor bine întreţinut.
condensatorul, bobinajul rotorului demarorului şi releul electroventilatorului;
înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie, distribuitorul, rotorul, fişele şi bujiile;
conductorii electrici marcaţi cu izolatori de culoare roşie şi siguranţele.
unghiul de convergenţă;
unghiul de cădere;
unghiul de fugă.
fiecare cilindru al motorului, în poarta supapei de admisie;
interiorul difuzorului carburatorului;
filtrul de benzină situat înaintea carburatorului.
unghiul de convergenţă prea mare;
unghiul de divergenţă prea mare;
folosirea pneurilor antiderapante.
planetarele;
diferenţialul;
ambreiajul.
blocaţi direcţia;
manevrarea volanului autoturismului tractat solicită un efort fizic mai mare, de aceea veţi efectua tractarea cu atenţie;
nu aveţi voie să-l remorcaţi în această situaţie.