Întrebări categoria D

Uzurile locale din zona benzii de rulare a pneurilor se produc din cauza:

ovalizării tamburului roţii respective;

rulării cu presiune scăzută în pneuri;

rulării autovehiculului pe drumuri accidentate.

Vezi întrebarea

Care este rulajul la care se recomandă schimbarea bujiilor, pentru a evita riscul unor căderi funcţionale şi de consum ale motorului?

după fiecare 5000 km;

după 15000-18000 km;

după 30000-35000 km.

Vezi întrebarea

Încetinitorul (retarderul) de pe eşapament permite utilizarea motorului ca pe un compresor, întrerupând:

frânarea de securitate;

frânarea de serviciu;

injecţia de carburant, obturând şi ieşirea gazelor de eşapament.

Vezi întrebarea

Care dintre supapele mecanismului de distribuţie se uzează mai repede?

supapele de admisie;

supapele de evacuare;

ambele supape se uzează la fel în cazul unui motor bine întreţinut.

Vezi întrebarea

Circuitul de înaltă tensiune din cadrul instalaţiei de aprindere prin scânteie cuprinde:

condensatorul, bobinajul rotorului demarorului şi releul electroventilatorului;

înfăşurarea secundară a bobinei de inducţie, distribuitorul, rotorul, fişele şi bujiile;

conductorii electrici marcaţi cu izolatori de culoare roşie şi siguranţele.

Vezi întrebarea

Care dintre unghiurile direcţiei face ca, după virare, roţile directoare să revină în poziţia iniţială?

unghiul de convergenţă;

unghiul de cădere;

unghiul de fugă.

Vezi întrebarea

Injecţia de benzină multipunct se realizează în:

fiecare cilindru al motorului, în poarta supapei de admisie;

interiorul difuzorului carburatorului;

filtrul de benzină situat înaintea carburatorului.

Vezi întrebarea

Uzura pronunţată a părţii exterioare a benzii de rulare a pneurilor directoare este cauzată de:

unghiul de convergenţă prea mare;

unghiul de divergenţă prea mare;

folosirea pneurilor antiderapante.

Vezi întrebarea

Piesele cele mai solicitate în timpul funcţionării transmisiei sunt:

planetarele;

diferenţialul;

ambreiajul.

Vezi întrebarea

Intenţionaţi să remorcaţi un autoturism cu servodirecţie rămas în pană de motor. Ce trebuie să aveţi în vedere?

blocaţi direcţia;

manevrarea volanului autoturismului tractat solicită un efort fizic mai mare, de aceea veţi efectua tractarea cu atenţie;

nu aveţi voie să-l remorcaţi în această situaţie.

Vezi întrebarea