Întrebări categoria C

Zgomotul metalic ascuțit uniform, la accelerarea bruscă a motorului, se poate datora:

ruperii bolțului pistonului;

decalibrării clapetei de accelerație;

defecțiunilor la pompa de injecție.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze determină încălzirea anormală a tamburilor sistemului de frânare cu comandă hidraulică?

uzura exagerată a garniturilor de ferodou;

distanţa prea mare între saboţi şi tamburi;

arcul de readucere a saboţilor este slab sau rupt.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze determină manevrarea greoaie a volanului?

uzura excesivă a rulmenților roților directoare;

dezechilibrarea roților directoare;

griparea pivoților fuzetelor.

Vezi întrebarea

Pompa de înaltă presiune din componența sistemului de direcție cu servomecanism hidraulic este antrenată de:

arborele cotit al motorului;

axul secundar al cutiei de viteze;

axa cu came.

Vezi întrebarea

Ciclul de funcționare a motorului cu ardere internă în patru timpi se realizează:

într-o rotație completă a arborelui motor;

în două rotații complete ale arborelui motor;

în patru rotații complete ale arborelui motor.

Vezi întrebarea

Care dintre cauzele enumerate mai jos provoacă la viraj șocuri în volanul unui sistem de direcție cu servomecanism hidraulic?

pătrunderea aerului în instalația hidraulică;

gresajul defectuos al articulațiilor;

geometria roților dereglată.

Vezi întrebarea

Ce indică mersul neregulat al motorului la ralanti, cu rateuri în eșapament și pornire dificilă, în special iarna?

prezența calaminei pe supapa de evacuare;

slăbirea tampoanelor de fixare a motorului pe șasiu;

toba de eșapament este perforată.

Vezi întrebarea

Arborele cu came antrenează:

pompa de ulei;

ruptorul-distribuitor;

ventilatorul radiatorului.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele defecțiuni ale instalației de alimentare a motorului cu aprindere prin comprimare se manifestă prin faptul că motorul merge neregulat, „bate“ și scoate mult fum?

desfacerea piulițelor conductelor de înaltă presiune;

uzura injectoarelor;

ruperea arcului de reglare a presiunii de injectare.

Vezi întrebarea

Fazele principale ale funcționării motorului cu ardere internă sunt, în ordine, următoarele:

admisia, destinderea, arderea, compresia și evacuarea;

compresia, evacuarea, arderea, destinderea și admisia;

admisia, compresia, arderea, destinderea și evacuarea.

Vezi întrebarea