Catalizatorul înfundat al unui autovehicul poate duce la:
scăderea nivelului uleiului în baia de ulei a motorului;
scăderea puterii motorului;
scăderea nivelului lichidului de răcire în vasul de expansiune al instalației de răcire.
scăderea nivelului uleiului în baia de ulei a motorului;
scăderea puterii motorului;
scăderea nivelului lichidului de răcire în vasul de expansiune al instalației de răcire.
pierderea etanșeității unei supape de evacuare;
defectarea tobei de eșapament;
dereglarea unui amortizor.
blocarea termostatului.
arderea garniturii de chiulasă;
temperatura ridicată a lichidului de răcire;
ruperea arcului de readucere a saboţilor;
distanţa prea mare dintre saboţi şi tamburi;
prezenţa aerului în instalaţia de frânare.
fisurarea pistoanelor blocului motor;
fisurarea blocului motor;
deteriorarea garniturilor de etanșare a cămășilor cilindrilor.
capacitatea combustibilului de a rezista la autoaprindere, atunci când este supus la temperaturi şi presiuni ridicate;
o mărime de individualizare a firmei care comercializează;
un indicator de control pentru depistarea combustibililor falsificaţi.
transformă curentul de joasă tensiune în curent de înaltă tensiune;
alimentează consumatorii cu energie electrică în raport de necesități;
transformă energia chimică în energie mecanică.
transmite, modifică și distribuie momentul forței de la motor la roțile motoare;
transmite lichidul de la pompe de receptori;
distribuie uniform presiunea la toți cilindrii de frână.
defectarea pompei de înaltă presiune;
jocul mare din articulații;
presiunea mare în pneurile roților directoare.
demarorul, contactul de pornire cu cheie, conductoarele de legătură și bateria de acumulatori;
mecanismul bielă-manivelă, carburatorul și rezervorul de combustibil;
roțile motoare, punțile, ambreiajul și racul fixat pe arborele motor.