Injecţia de benzină monopunct se realizează în:
interiorul camerei de nivel constant a carburatorului;
colectorul de admisie;
poarta supapelor de evacuare.
interiorul camerei de nivel constant a carburatorului;
colectorul de admisie;
poarta supapelor de evacuare.
menţine temperatura de pornire a motorului şi aeriseşte toba;
menţine motorul cald la ralanti şi realizează frâna de motor;
ajută la reţinerea noxelor din gazele eşapate.
galeria de admisie;
galeria de evacuare;
toba de eşapament.
schimbaţi într-o treaptă superioară;
schimbaţi la timp într-o treaptă inferioară;
după schimbarea vitezei, aduceţi imediat maneta în „punctul mort“.
distanţa dintre saboţi şi tamburi este prea mică;
distanţa dintre saboţi şi tamburi este prea mare;
pedala de frână este deformată.
articulaţiile direcţiei nu sunt gresate;
pneurile roţilor directoare au o presiune superioară celei indicate de constructor;
jocul din angrenajul casetei de direcţie este prea mare.
turaţia la ralanti prea mare;
temperatura mediului ambiant;
lipsa filtrului de benzină.
obturarea jiclorului principal;
nivelul benzinei în camera de nivel constant este mediu;
pătrunderea în exces a impurităţilor în filtrul de aer.
în rezervor;
în pompa de injecţie;
în pompa de alimentare.
arborele cotit al motorului;
axul secundar al cutiei de viteze;
axa cu came.