Care este rulajul la care se recomandă schimbarea bujiilor, pentru a evita riscul unor căderi funcţionale şi de consum ale motorului?
după fiecare 5000 km;
după 15000-18000 km;
după 30000-35000 km.
după fiecare 5000 km;
după 15000-18000 km;
după 30000-35000 km.
turația la ralanti prea mare;
temperatura mediului ambiant;
lipsa filtrului de benzină.
prezența calaminei pe supapa de evacuare;
slăbirea tampoanelor de fixare a motorului pe șasiu;
toba de eșapament este perforată.
viteze ridicate;
opriri neprevăzute;
viteze scăzute.
ovalizării tamburului roții respective;
rulării cu presiune scăzută în pneuri;
rulării autovehiculului pe drumuri accidentate.
pompa de ulei;
ruptorul-distribuitor;
ventilatorul radiatorului.
când motorul revine la turații mici.
când fulia de antrenare este dezechilibrată;
când este puțin ulei în instalație;
interiorul camerei de nivel constant a carburatorului;
colectorul de admisie;
poarta supapelor de evacuare.
arderea amestecului carburant este mai completă, reducându-se astfel poluarea;
lubrifiantul de pe cilindri nu se spală, prelungindu-se astfel durata de folosire a uleiului;
puterea motorului este mai mare cu aproximativ 8%.
zgomote sacadate în partea din față a motorului;
miros specific de garnitură arsă și mărirea lentă a vitezei la accelerare;
producerea unei fluierături în timpul frânării.