Întrebări categoria C

Transportul persoanelor accidentate având hemoragii externe se va face:

imediat după sosirea unui mijloc de transport;

imediat după oprirea hemoragiei;

imediat după ce s-a acordat asistență medicală de o către persoană calificată.

Vezi întrebarea

Rateurile în galeriile de admisie și evacuare se produc din cauza:

motorului rece;

jocului prea mic între culbutori și supape;

motorului prea cald.

Vezi întrebarea

În galeriile de admisie și evacuare, rateurile se produc ca urmare a:

supraturării motorului;

supraîncălzirii motorului;

jocului prea mic dintre culbutori și supape.

Vezi întrebarea

În timpul mersului, remarcaţi că autovehiculul dvs. trage spre stânga. Care ar putea fi cauza?

pneuri uzate;

presiune prea joasă în roata stângă din faţă;

presiune prea joasă în roata dreaptă din faţă.

Vezi întrebarea

Instalația de pornire a motorului este alcătuită din:

demarorul, contactul de pornire cu cheie, conductoarele de legătură și bateria de acumulatori;

mecanismul bielă-manivelă, carburatorul și rezervorul de combustibil;

roțile motoare, punțile, ambreiajul și racul fixat pe arborele motor.

Vezi întrebarea

Circuitul de joasă tensiune al motoarelor cu aprindere prin scânteie cuprinde:

contactul aprinderii, înfăşurarea primară a bobinei de inducţie, ruptorul şi condensatorul;

bateria de acumulatori şi conductorii electrici aferenţi;

luminile de întâlnire, de drum şi de poziţie.

Vezi întrebarea

În cazul motoarelor cu aprindere prin compresie, emisia fumului de culoare neagră este o urmare a:

reglării incorecte a pompei de injecție;

uzurii segmenților;

jocului mic dintre supape și culbutori.

Vezi întrebarea

Pătrunderea lichidului de răcire în baia de ulei a motorului este indicată de:

apariția unei spume de culoare gălbuie pe joja de nivel a uleiului;

funcționarea neregulată a motorului;

diminuarea nivelului apei în radiator.

Vezi întrebarea

Motorul Diesel funționeazã optim la o temperaturã de:

75 grade C;

80-90 grade C;

100-120 grade C.

Vezi întrebarea

Mecanismul de distribuție asigură:

transmiterea uniformă a puterii motorului la roțile autovehiculului;

deschiderea și închiderea supapelor, la momente bine precizate, pentru evacuarea gazelor arse și umplerea cilindrilor cu amestec carburant;

distribuția către fiecare cilindru a curentului de joasă tensiune, necesar aprinderii amestecului carburant.

Vezi întrebarea