Cum trebuie să fie nivelul corect al uleiului din baie?
cu aproximativ 1 cm sub reperul MIN
între reperele MIN-MAX, însemnate pe joja de ulei
cu aproximativ 1 cm deasupra reperului MAX
cu aproximativ 1 cm sub reperul MIN
între reperele MIN-MAX, însemnate pe joja de ulei
cu aproximativ 1 cm deasupra reperului MAX
conform periodicităţii stabilite de constructor;
din 5 în 5 ani;
din 3 în 3 ani.
presiunea;
temperatura mediului ambiant;
starea tehnică a frânei.
întotdeauna la 300 km;
de regulă, înainte de a porni la drum;
numai pe timp de iarnă, când anvelopele sunt reci.
slăbirea sau ruperea curelei de antrenare a ventilatorului şi a pompei de apă;
înfundarea prizei de aer care alimentează ventilatorul;
patinarea ambreiajului.
lipsa combustibilului;
buşonul rezervorului închis la maximum;
defecţiuni la instalaţia de injecţie.
dereglării geometriei direcţiei;
circulaţiei frecvente cu viteză redusă;
fenomenul este specific autovehiculelor care au tracţiunea pe puntea din spate.
asigură demontarea mai uşoară a pieselor motorului;
reduce uzura motorului, prin crearea unui film rezistent de lubrifiant între suprafeţele pieselor aflate în mişcare;
protejează motorul faţă de pătrunderea amestecului carburant în baia de ulei.
verificarea şi completarea nivelului uleiului din baie;
înlocuirea uleiului după expirarea termenului de utilizare;
desfundarea orificiilor de aerisire ale radiatorului.
se va urmări întotdeauna nivelul optim al lichidului din vasul de expansiune;
după cel mult 3 ani soluţia antigel va fi complet înlocuită, chiar dacă densitatea acesteia corespunde cerinţelor;
se va urmări culoarea lichidului din vasul de expansiune.