Ce determină încălzirea tamburilor roţii în timpul mersului?
griparea cilindrilor receptori şi a pistoanelor
lipsa lichidului din instalaţia de frânare
ruperea cablului frânei de staţionare
griparea cilindrilor receptori şi a pistoanelor
lipsa lichidului din instalaţia de frânare
ruperea cablului frânei de staţionare
asigură demontarea mai uşoară a pieselor motorului;
reduce uzura motorului, prin crearea unui film rezistent de lubrifiant între suprafeţele pieselor aflate în mişcare;
protejează motorul faţă de pătrunderea amestecului carburant în baia de ulei.
creşterea consumului de combustibil;
imposibilitatea încălzirii habitaclului;
blocarea pompei de apă.
circulaţia frecventă pe drumuri neasfaltate;
pătrunderea apei sau a combustibilului în baia de ulei;
defectarea pompei de ulei.
coborârea pantelor cu motorul oprit sau aducerea schimbătorului de viteze în punctul mort;
rularea cu jocuri mari la pedala de ambreiaj sau la mecanismul de direcţie;
aşteptarea la semafor având pedala de ambreiaj apăsată.
la aprinderea farurilor, intensitatea luminoasă a acestora scade progresiv;
acţionând claxonul, acesta emite un sunet slab, întrerupt;
demontând bateria, constatăm că aceasta este mai uşoară decât de obicei.
dereglării geometriei direcţiei;
circulaţiei frecvente cu viteză redusă;
fenomenul este specific autovehiculelor care au tracţiunea pe puntea din spate.
culoarea;
vâscozitatea;
punctul de congelare.
verificarea şi completarea nivelului uleiului din baie;
înlocuirea uleiului după expirarea termenului de utilizare;
desfundarea orificiilor de aerisire ale radiatorului.
mecanismul motor (grup piston-cilindru) este uzat;
rularea frecventă cu o viteză inferioară limitei legale;
folosirea unor bujii necorespunzătoare.