Motorul Diesel funcȚioneazã optim la o temperaturã de:
75 grade C;
80-90 grade C;
100-120 grade C.
75 grade C;
80-90 grade C;
100-120 grade C.
timpul în secunde, până când bujia ajunge la temperatura de autocurăţare a electrozilor;
capacitatea bujiei de a lucra mai bine la temperaturi înalte;
însuşirea bujiei de a conecta şi deconecta funcţionarea termostatului.
arborele cotit;
diferenţial;
ruptor-distribuitor.
creşterea consumului de carburant şi scăderea puterii motorului;
mişcarea mai uşoară a supapelor în ghidaje;
încălzirea peste măsură a supapelor.
zgomote sacadate în partea din faţă a motorului;
miros specific de garnitură arsă şi mărirea lentă a vitezei la accelerare;
producerea unei fluierături în timpul frânării.
bruscarea comenzilor de către conducătorul auto;
prezenţa aerului în instalaţia de frânare;
folosirea unor pneuri mai late decât cele indicate de constructor.
raportul dintre volumul tuturor cilindrilor şi volumul pistoanelor;
raportul dintre volumul camerei de ardere şi volumul cilindrului;
raportul dintre volumul cilindrului şi volumul camerei de ardere.
motorului rece;
jocului prea mic între culbutori şi supape;
motorului prea cald.
viteza de deplasare, modul de conducere, presiunea corectă;
tipul autovehiculului, numărul de roţi, viteza de deplasare;
puterea motorului, tipul de tracţiune al autovehiculului, viteza de deplasare.
carburatorul;
arborele cotit;
arborele cu came.