Surplusul de motorină de la injectoare este refulat:
în rezervor;
în pompa de injecţie;
în pompa de alimentare.
în rezervor;
în pompa de injecţie;
în pompa de alimentare.
divergenţa acestora este mărită;
convergenţa acestora este mărită;
s-a rulat îndelungat cu presiunea scăzută în pneuri.
bruscarea comenzilor de către conducătorul auto;
prezenţa aerului în instalaţia de frânare;
folosirea unor pneuri mai late decât cele indicate de constructor.
transmiterea uniformă a puterii motorului la roţile autovehiculului;
deschiderea şi închiderea supapelor, la momente bine precizate, pentru evacuarea gazelor arse şi umplerea cilindrilor cu amestec carburant;
distribuţia către fiecare cilindru a curentului de joasă tensiune, necesar aprinderii amestecului carburant.
uzura excesivă a rulmenţilor roţilor directoare;
dezechilibrarea roţilor directoare;
griparea pivoţilor fuzetelor.
folosirea unor anvelope cu profil necorespunzător;
rularea cu viteze mari în viraje sau curbe;
reglarea greşită a unghiului de convergenţă.
folosirea constantă a autovehiculului încărcat;
rularea cu viteză mare;
neechilibrarea roţii respective.
în galeria de admisie;
în cilindrii motorului;
în pompa de injecţie.
lubrifiantul articulaţiilor este prea vâscos;
jocul mare al fuzetei pe pivot;
lubrifiantul articulaţiilor este prea fluid.
viteza de deplasare, modul de conducere, presiunea corectă;
tipul autovehiculului, numărul de roţi, viteza de deplasare;
puterea motorului, tipul de tracţiune al autovehiculului, viteza de deplasare.