Amestecul carburant foarte bogat provoacă rateuri în:
galeria de evacuare sau în toba de eşapament;
galeria de admisie;
carburator sau în pompa de benzină.
galeria de evacuare sau în toba de eşapament;
galeria de admisie;
carburator sau în pompa de benzină.
au dimensiuni şi greutăţi specifice mai mici decât cele cu carcasă diagonală;
durata de exploatare este mai mare cu 30-80% decât în cazul celor cu carcasă diagonală;
oferă posibilitatea exploatării eficiente pe timp de vară.
supapele de evacuare defecte;
supapele de admisie defecte;
garnitura de chiulasă ruptă între doi cilindri.
transmiterea uniformă a puterii motorului la roţile autovehiculului;
deschiderea şi închiderea supapelor, la momente bine precizate, pentru evacuarea gazelor arse şi umplerea cilindrilor cu amestec carburant;
distribuţia către fiecare cilindru a curentului de joasă tensiune, necesar aprinderii amestecului carburant.
alimentează consumatorii electrici, când motorul este oprit;
asigură încărcarea bateriei de acumulatori şi alimentează cu energie electrică consumatorii;
alimentează cu energie electrică farurile.
atingerea podelei de către pedală la o apăsare uşoară, fără a mai reveni;
rezistenţa asemănătoare apăsării pe un arc, pe care o întâmpină pedala;
blocarea pedalei de frână.
îmbâcsirea sorbului pompei de ulei;
funcţionarea motorului la turaţii mici;
montarea incorectă a filtrului de ulei.
se află în partea superioară a motorului şi serveşte la ungerea chiulasei;
se află în partea inferioară a motorului şi reprezintă depozitul de ulei al acestuia;
se află lângă vasul de expansiune şi unge caseta de direcţie.
uzura articulaţiilor sferice ale mecanismului de direcţie;
acţionarea bruscă a volanului în mod repetat;
slăbirea fixării casetei de direcţie.
discul de ambreiaj;
rulmentul de presiune;
placa de presiune.