Desfacerea firelor de cord, ca urmare a flexionărilor mari ale carcasei anvelopei, este o consecinţă a rulării:
cu presiune scăzută în pneul respectiv;
cu frâna de motor;
pe un drum cu denivelări.
cu presiune scăzută în pneul respectiv;
cu frâna de motor;
pe un drum cu denivelări.
într-o rotaţie completă a arborelui motor;
în două rotaţii complete ale arborelui motor;
în patru rotaţii complete ale arborelui motor.
arderea amestecului carburant este mai completă, reducându-se astfel poluarea;
lubrifiantul de pe cilindri nu se spală, prelungindu-se astfel durata de folosire a uleiului;
puterea motorului este mai mare cu aproximativ 8%.
10000 km;
15000 km;
5000 km.
folosirea unei presiuni exagerat de mari în pneuri faţă de cea recomandată;
rularea cu autovehiculul supraîncărcat;
rularea cu o presiune mult mai mică decât cea indicată de uzina constructoare.
supraturării motorului;
supraîncălzirii motorului;
jocului prea mic dintre culbutori şi supape.
folosirea unor anvelope cu profil necorespunzător;
rularea cu viteze mari în viraje sau curbe;
reglarea greşită a unghiului de convergenţă.
reglării incorecte a pompei de injecţie;
uzurii segmenţilor;
jocului mic dintre supape şi culbutori.
pe marginea exterioară;
pe marginea interioară;
pe toată lăţimea.
înfundarea jicloarelor şi a pulverizatoarelor carburatorului;
înfundarea orificiului de alimentare cu combustibil din camera de nivel constant;
înfundarea filtrului de aer.