Întrebări categoria D

Care dintre cauzele enumerate mai jos provoacă la viraj şocuri în volanul unui sistem de direcţie cu servomecanism hidraulic?

pătrunderea aerului în instalaţia hidraulică;

gresajul defectuos al articulaţiilor;

geometria roţilor dereglată.

Vezi întrebarea

Cele mai importante caracteristici ale bujiilor sunt:

grosimea izolatorului ceramic şi culoarea acestuia;

dimensiunea filetului şi valoarea termică;

termenul de garanţie şi constanţa scânteii.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele defecţiuni duc la patinarea ambreiajului?

uzura mare a garniturilor de fricţiune (ferodourilor) ale discului condus;

pedala de ambreiaj are joc prea mare;

pârghiile de debreiere sunt deformate.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze determină încălzirea anormală a tamburilor sistemului de frânare cu comandă hidraulică?

uzura exagerată a garniturilor de ferodou;

distanţa prea mare între saboţi şi tamburi;

arcul de readucere a saboţilor este slab sau rupt.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze provoacă manevrarea anevoioasă a volanului, în cazul unui sistem de direcţie cu servomecanism hidraulic?

defectarea pompei de înaltă presiune;

jocul mare din articulaţii;

presiunea mare în pneurile roţilor directoare.

Vezi întrebarea

Care dintre următoarele cauze determină încălzirea anormală a tamburilor de frânare?

ruperea arcului de readucere a saboţilor;

distanţa prea mare dintre saboţi şi tamburi;

prezenţa aerului în instalaţia de frânare.

Vezi întrebarea

Circuitul de joasă tensiune al motoarelor cu aprindere prin scânteie cuprinde:

contactul aprinderii, înfăşurarea primară a bobinei de inducţie, ruptorul şi condensatorul;

bateria de acumulatori şi conductorii electrici aferenţi;

luminile de întâlnire, de drum şi de poziţie.

Vezi întrebarea

Circuitul de înaltă presiune al instalaţiei de alimentare a motoarelor Diesel are în componenţă:

pompa de alimentare, injectoarele şi conductele de legătură;

pompa de injecţie, injectoarele şi conductele de legătură;

pompa de alimentare, pompa de injecţie şi filtrele.

Vezi întrebarea

Uzura neuniformă a benzii de rulare a unui pneu pe toată lăţimea acesteia este produsă de:

folosirea constantă a autovehiculului încărcat;

rularea cu viteză mare;

neechilibrarea roţii respective.

Vezi întrebarea

Pentru a vă da seama dacă pompa de benzină funcţionează, trebuie să:

desfaceţi conducta de alimentare a carburatorului, acţionaţi manual pompa şi, dacă apare un jet de benzină, înseamnă că această piesă este funcţională;

demontaţi pompa şi suflaţi aer pe conducta de admisie, iar dacă jetul de aer se opreşte aici, piesa este în stare de funcţionare;

atingeţi corpul pompei de benzină şi, dacă acesta este mai rece decât blocul motor, înseamnă că piesa este corespunzătoare.

Vezi întrebarea