Care dintre cauzele enumerate mai jos provoacă la viraj şocuri în volanul unui sistem de direcţie cu servomecanism hidraulic?
pătrunderea aerului în instalaţia hidraulică;
gresajul defectuos al articulaţiilor;
geometria roţilor dereglată.
pătrunderea aerului în instalaţia hidraulică;
gresajul defectuos al articulaţiilor;
geometria roţilor dereglată.
grosimea izolatorului ceramic şi culoarea acestuia;
dimensiunea filetului şi valoarea termică;
termenul de garanţie şi constanţa scânteii.
uzura mare a garniturilor de fricţiune (ferodourilor) ale discului condus;
pedala de ambreiaj are joc prea mare;
pârghiile de debreiere sunt deformate.
uzura exagerată a garniturilor de ferodou;
distanţa prea mare între saboţi şi tamburi;
arcul de readucere a saboţilor este slab sau rupt.
defectarea pompei de înaltă presiune;
jocul mare din articulaţii;
presiunea mare în pneurile roţilor directoare.
ruperea arcului de readucere a saboţilor;
distanţa prea mare dintre saboţi şi tamburi;
prezenţa aerului în instalaţia de frânare.
contactul aprinderii, înfăşurarea primară a bobinei de inducţie, ruptorul şi condensatorul;
bateria de acumulatori şi conductorii electrici aferenţi;
luminile de întâlnire, de drum şi de poziţie.
pompa de alimentare, injectoarele şi conductele de legătură;
pompa de injecţie, injectoarele şi conductele de legătură;
pompa de alimentare, pompa de injecţie şi filtrele.
folosirea constantă a autovehiculului încărcat;
rularea cu viteză mare;
neechilibrarea roţii respective.
desfaceţi conducta de alimentare a carburatorului, acţionaţi manual pompa şi, dacă apare un jet de benzină, înseamnă că această piesă este funcţională;
demontaţi pompa şi suflaţi aer pe conducta de admisie, iar dacă jetul de aer se opreşte aici, piesa este în stare de funcţionare;
atingeţi corpul pompei de benzină şi, dacă acesta este mai rece decât blocul motor, înseamnă că piesa este corespunzătoare.